fredag 26. oktober 2012

You loved me and I froze in time


Hei dere!

Nå har jeg ikke vært her på ei stund, men det er rett og slett fordi jeg ikke har hatt tid. Har jobbet litt med veldedighet og jobben på fulltid har tatt litt av også. Men i går dere, i går var det ekstra morsomt for jeg møtte min fine Linn på presserommet til Gambit. Etter fire glass med hvitvin dro jeg til Kolbotn der vi hadde quiz og jeg utrolig nok fikk tirret på meg et par stykker fordi det rett og slett ble litt for mange drinker.

Så etter tre timer søvn karret jeg meg opp av sofaen til Jeanette og dro på jobb og nå bare venter jeg på at helgen skal begynne for denne helgen skal jeg på Halloween-fest(er). I dag er duket for Moods of Norway sin Halloween-fest. Vi begynner på den nye butikken deres i Karl Johan og blir senere hentet og kjørt til Oak der vi skal feste videre. Har lånt Cleopatra-kostyme av ei venninnene og Polhem har fikset sminkestasjoner hos Moods, så kanskje jeg blir en skummel Cleopatra?

Men først blir det kos hos Kristin og Jeanette. Vi skal nemlig lade opp med Halloween-episoden til Pretty Little Liars og champagne. Og med denne sangen ønsker jeg dere en super helg:


1 kommentar: