tirsdag 6. november 2012

Today




Hei dere! 

Litt av dagens antrekk i dag. Kommer med hele senere. Håper alt er bra med dere? Jeg jobbet frem til ni i går. Kan nesten meddele at jeg har fått deltidsjobb på Tilbords. Jeg savnet å jobbe i butikk og Tilbords er helt fantastisk med fantastiske kolleger. Kommer nok til å poste en god del derfra så får dere litt tips til julegaver også.

I dag jobber jeg frem til fire deretter skal jeg i møte med Røde Kors angående at jeg er støttekontakt for de som nettopp har blitt sluppet ut av fengslet og trenger litt hjelp for å komme seg på bena igjen og så blir det litt trening etterpå.

Ønsker dere en fin dag!

4 kommentarer:

  1. Anonym6/11/12

    Hvor er t-skjorten fra?

    SvarSlett
    Svar
    1. Tror den er fra Gina :)

      Slett
  2. Gratulerer med ny jobb! Og så flott og spennende med røde kors, du er god <3

    SvarSlett