mandag 5. november 2012

Turn up the lights


Hei dere!

Det har skjedd så mye i det siste og jeg har rett og slett tatt meg pause fra nesten alt, til og med noe så enkelt som bloggingen. For å være helt ærlig så har jeg nesten bare vært ute i det siste. Det er skikkelig kjipt og må skjerpe meg på det. Men som veldig mange andre tyr jeg til alkohol når ting går litt dårlig. Så har bestemt meg for å skjerpe meg og det må jeg nesten! Hvis ikke går vel dette litt ut av styr. Håper i hvert fall dere har det bra? I dag har jeg travel dag, jobber nemlig helt til ni på kvelden og etter det må jeg nesten jobbe litt med skole før jeg legger meg. Ha en fin dag 

10 kommentarer:

  1. Håper du får en fin uke søta <3

    SvarSlett
  2. Anonym5/11/12

    Tenkte det hadde skjedd noe siden du har vært så fraværende. Håper alt er bra med deg <3

    SvarSlett
  3. Håper du er tilbake for fullt da. Kjipt at du ikke har blogget like mye.

    SvarSlett
    Svar
    1. Håper det jeg også <3

      Slett
  4. Anonym5/11/12

    Godt at du er tilbake <3

    SvarSlett
  5. Anonym5/11/12

    Håper det går fint :)

    SvarSlett
  6. Hei Mira :) Har fulgt med på bloggen din lenge, er det på grunn av kjæresten din? Trenger ikke å svare er bare nysgjerrig.

    SvarSlett
  7. Takk alle dere <3

    SvarSlett